Een welverdiend pensioen voor onze schepen Noel Veys

Op 22 februari 2017

Noel Veys, N-VA-schepen van onderwijs, toerisme en feestelijkheden kondigde in de gemeenteraad van dinsdag 21 februari aan dat hij zijn schepenambt ter beschikking stelt van de partij. “Op 67 jarige leeftijd en met een goed gevulde carrière ben ik toe aan een welverdiend pensioen” verduidelijkt Noël. Op 9 mei zal hij de fakkel doorgeven aan Koen Tack.

Zijn opvolger zorgt voor continuïteit

Huidig voorzitter van N-VA Anzegem, Koen Tack, zal het schepenmandaat overnemen.
Hij zal met gedrevenheid de geplande projecten van Noel verder afwerken. Daarnaast wil hij
zeker ook zijn stempel drukken op het beleid.
Gemeenteraadslid Kim Delbeke en eerste opvolgster kan momenteel het veeleisend schepenambt niet combineren met haar drukke professionele carrière. Kim is er van overtuigd dat Koen de juiste man op de juiste plaats is. Zelf zal ze zijn beleid verder actief ondersteunen vanuit de gemeenteraad.

Nieuw OCMW gezicht

De nieuwe uitdaging van de toekomstige schepen brengt nog enkele verschuivingen mee in diverse raden. Caroline Broucke uit Vichte, een gedreven bestuurslid, zal Koen opvolgen in de OCMW-raad.

Bedankt Noel !

Het bestuur van N-VA Anzegem wenst Noel Veys uitdrukkelijk te bedanken.
Tijdens zijn vier jaar als schepen heeft Noel veel verwezenlijkt. Denk maar aan BONANZA en de Zachte Ring. Daarnaast heeft hij Anzegem duidelijk op de toeristische kaart gezet.
“We zijn dan ook blij dat Noel zich verder blijft engageren als bestuurslid en zijn opvolger en de ganse ploeg met kennis van zaken zal bijstaan.”, besluit ondervoorzitter Jan Dewijngaert.